Monday, November 28, 2011

Charity Festival at Japanese school in Perth 2011


Hinata cafe team attanded  Charity Festival at Japanese school in Perth yesterday.
Thank you very much to all of you for visiting our site.
Hope you had a great day with Japanese food especially Dango and pickles:)

昨日(27日)は日本人学校で開催された、チャリティー祭にひなたカフェ参加してきました。先週のイベントをミニ化した様な感じで、本当にたくさんの人出で賑わいました。
おいしい日本食、特にひなた特製お団子やお漬物と一緒に楽しいひとときをお過ごしいただけましたでしょうか。


Keyaki was here too!! A great helper to Hinata!

Mr.ケヤキここにもいました!一日中本当にがんばってくれました。助かったよ!


Believe or not, this is at front of our Hinata booth. There was long queue all the time like this!

これ、ひなたブースの前です。ありがたいことに、この行列がとぎれることはほとんどありませんでした!

A lot of Sachiyo's friends and customers visited her, and enjoyed shopping as well as chatting with her too:) Her beeds rabbit motif was populer. A little girl was looking for a present for her mother. It was so cute and we were moved by that.

さちよさんも参加。彼女のたくさんのお友達とお客様がひっきりなしに彼女のブースを訪れていました。楽しいおしゃべりにも花が咲いていました♪ビーズでつくられたウサギのモチーフが大人気♪小さなお子様が、「お母さんにプレゼントを」とお買い物する姿に感動しました。



 My booth (Handmade By Riin), strong sea breeze kept blowing off my stuffs, even this little shelf fell on my nose too... I had a great time anyway!

私のブース(Handmade By Riin)です。とにかく楽しい一日を過ごすことができました。シティービーチ特有の海風が強くで、商品が飛ぶ飛ぶ。この棚まで何度も落ちてきました・・・

Always smile smile and smile!!

カフェチームです。大忙しの最中でもこの笑顔です。楽しかったですもんね♪

Look at Keyaki's serious face! Great helper always.

Mr.ケヤキのこの真面目な顔をご覧くださいませ。本当に助かったんです。

Tomoe was probably under the sun all day like this. Worked so hard.

一日中陽のあたるところでがんばったともえさん。

Hinata was supported by so helphul family and friends. They were making Dango in this picture.

家族やお友達に支えられているひなたカフェ。昨日は皆でお団子を丸めてくれました。

Sachiyo's booth. Little colourful beeds parts attracted girls' hearts!

さちよさんのブース。小さくカラフルなビーズのパーツは女心をくすぐります!


He is becoming almost professional to make dango. It is not an easy job to do!

お団子作り、特に串刺し名人になりつつあるケヤキ君。くっついてなかなか難しい仕事を難なくこなしてくれます。

No comments:

Post a Comment