Wednesday, November 23, 2011

追加写真


Gueat book at entrance. Thank you very much for coming to our Hinata event.
    今年はゲストブックもスタンバイ。素敵な出会いがありました。
Kitchen team. There was always smile even when very busy .
 キッチンチーム。忙しい中でも笑顔が絶えません。






There was beautiful aroma at the hall from Sachiyo's soaps. I was lucky sitting close to her!

さちよさんのストールからただよってくる石鹸の良い香りが会場中にただよっていました♪


Of course, we couldn't miss these sweets! How could you resist!?
あっという間に完売のスイーツたち。どれも絶品でしたよ♪










We couldn't not have successful days without this man! Look at his happy face:)
この人なしには成り立たなかったひなたカフェ。いつも笑顔が素敵でした♪

He played music in a band with other funtastic members!
素敵な音楽を奏でてくれたサンシバンド。



People enjoyed the music till late.
小さなお子様たちまで遅くまでコンサートを楽しんでくださいました♪

No comments:

Post a Comment