Thursday, April 14, 2011

Charity concert

Illustrated by Naoko

We were fortunate enough to be a part of the charity concert, which was presented by a talented musicians living in Western Australia.
It was performed at Beacon Yoga Centre on 27th March, 2011.

2011年3月27日にビーコン・ヨガセンターで開かれたチャリティーコンサートで
私達ウララメンバーも、少しお手伝いをさせていただきました!

These are some of Ulala's sweets we sold for charity.
They were very popular and we have raised AU$485.00!
Thank you very much for all people who have made donations!
All money collected are sent directly to the Red Cross Japan disaster relief.

ウララの皆がそれぞれ作って持ち合わせたスイーツ。
皆様に喜んで食べてもらえ、合計$485.00の寄付金が集まりました!
募金に協力してくださった皆様、本当にありがとうございました!
すべてのお金は日本の赤十字へ寄付させていただきました。

No comments:

Post a Comment